Wciśnij enter aby wyszukać

Artykuł na temat marki osobistej dla magazynu Agent Nieruchomości

Miałam przyjemność napisać tekst otwierający numer Magazynu otodom na temat marki osobistej agenta nieruchomości. Marka osobista kojarzy się ze znanymi nazwiskami i rozpoznawalnymi twarzami. Bycie znanym kojarzy się za to z charyzmatycznymi mówcami, a nawet lansem. W świecie osób pracujących na swój rachunek, bycie rozpoznawanym sprawia, że łatwiej o klientów i zlecenia. Rozpoznawalność twarzy i nazwiska nie gwarantuje jednak dobrej obsługi. Lans nie działa na wszystkich. Niektórych nawet drażni. Środowisko celebrytów internetowych wypacza zrozumienie i znaczenie marki osobistej. Buduje ją bowiem wartość, którą dostarczamy klientom, a nie to na ile nazwisko i twarz są rozpoznawalne w mediach. Wiedza o własnych talentach świetnie się wpisuje w pracę na własny rachunek. Może pomóc lepiej zrozumieć naturalny styl nawiązywania relacji i sprzedaży, a także to, w jakich obszarach działalności zawsze będzie trudno.

Cały tekst zostanie podlinkowany kiedy trafi do wydania online Magazynu otodom.

W tekście, pojawiły się wypowiedzi osób z różnych obszarów rynku nieruchomości, który powiedzieli w jaki sposób budują swoją markę bazując na mocnych stronach i talentach. Bardzo dziękuję:

  • Katarzynie Stachurskiej-Rexha, pośredniczce ds nieruchomości, właścicielce biura Ale Domy
  • Wojciechowi Brzozowskiemu, manager marketingu i sprzedaży nieruchomości w idea-INVEST
  • Małgorzacie Czupik, doradcy ds nieruchomości w Retalia Nieruchomości

Fragmenty artykułu

Brak komentarzy

Skomentuj