Artykuł na temat marki osobistej dla magazynu Agent Nieruchomości
Miałam przyjemność napisać tekst otwierający numer Magazynu otodom na temat marki osobistej agenta nieruchomości. Marka osobista kojarzy się ze znanymi nazwiskami i rozpoznawalnymi twarzami. Bycie znanym kojarzy się za to z charyzmatycznymi mówcami, a nawet lansem. W świecie osób pracujących na swój rachunek, bycie rozpoznawanym sprawia, że łatwiej o klientów i zlecenia. Rozpoznawalność twarzy i nazwiska nie gwarantuje jednak dobrej obsługi. Lans nie działa na wszystkich. Niektórych nawet drażni. Środowisko celebrytów internetowych wypacza zrozumienie i znaczenie marki osobistej. Buduje ją bowiem wartość, którą dostarczamy klientom, a nie to na ile nazwisko i twarz są rozpoznawalne w mediach. Wiedza o własnych talentach świetnie się wpisuje w pracę na własny rachunek. Może pomóc lepiej zrozumieć naturalny styl nawiązywania relacji i sprzedaży, a także to, w jakich obszarach działalności zawsze będzie trudno.
Cały tekst zostanie podlinkowany kiedy trafi do wydania online Magazynu otodom.
W tekście, pojawiły się wypowiedzi osób z różnych obszarów rynku nieruchomości, który powiedzieli w jaki sposób budują swoją markę bazując na mocnych stronach i talentach. Bardzo dziękuję:
- Katarzynie Stachurskiej-Rexha, pośredniczce ds nieruchomości, właścicielce biura Ale Domy
- Wojciechowi Brzozowskiemu, manager marketingu i sprzedaży nieruchomości w idea-INVEST
- Małgorzacie Czupik, doradcy ds nieruchomości w Retalia Nieruchomości
No Comments